Tuesday, 28 February 2012

Pengumuman



"Dan orang-orang yang beriman, lelaki dan perempuan, sebahagian mereka menjadi penolong bagi sebahagian yang lain..." 
(At-Taubah: 71)

"Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaannya dan rahmat-Nya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikan-Nya di antara kamu perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan bagi orang-orang yang berfikir." 
(Ar-Rum: 21)

Dengan rasa penuh kesyukuran dan dengan izin-Nya, dengan ini saya ingin memaklumkan mengenai majlis pernikahan saya,

Auni Nur Fatin
dan
Mohd Akmal

pada 24 Mac 2012 (Sabtu) bersamaan 1 Jamadilawal 1433H, insyaAllah.

Semoga baitul muslim yang dibina menjadi ikatan yang diredhai-Nya. 

Amin ya Rabbal 'alamin.

11 comments:

Khairulizamil said...

Mabrook...barakallahulakuma wa baraka alaikuma filkhair....
Didoakan bhgia dunia akhirat insyaAllah.

Khairulizamil said...

* Mabrook...barakallahulakuma wa baraka alaikuma wajama'a bainakuma filkhair....
Didoakan bhgia dunia akhirat insyaAllah.

nursempurna said...

wah..kak auni dh nk kawin..he3..mabruk!!rasa cm nk pegi tp cm xleh pegi je..hu3..nt upload gmbr kt fb tau!:)

Edah said...

tahniah kak auni! semoga kekal bahagia sampai syurga... =)))

Cahaya~ said...

kak auni.....hepynyer sya..mge b'bahagia...=)

Munashah said...

Amin. Jzkk.
Walimah bulan 5. Jemput datang :)

Anonymous said...

Boss...

Munashah said...

Misya!! I miss you a lot la beberapa hari ni. And then u muncul.. *glad*

C-kAy ElA said...

assalamualaikum kak auni..hihi..nasib baik saye bace kat cni, kalo x, xtaw un..hihi.. yahniah kak auni.. nak sgt dtg tp time tu blom balik ag..

C-kAy ElA said...

*tahniah

Munashah said...

w'salam ela :)
asif, akak ingat awak dah tahu. ain, huda, kinah atau juni tak inform awak ke. diorang dah tahu awal2 lagi.

jzkk ela. hantar doa dari jauh eh :)