Tuesday, 19 October 2010

Padat

Exam timetable
Berdasarkan jadual di atas, peperiksaan pada semester ini akan berakhir pada tarikh 10 November. Kemudian saya akan pulang ke kampung halaman dan bercuti sehinggalah bulan Mac.

Minggu ini baru saya terfikir bahawa saya belum merancang aktiviti saya untuk cuti summer kali ini (summer break referring to summer in Australia. Malaysia hari-hari summer). 

Saya sedang berkira-kira nak buat apa tapi masih belum ada jawapan yang pasti. Nak buat apa ya? Ada cadangan? 

All the best untuk semua yang bakal menduduki peperiksaan terutamanya warga Monash University. Saya sarankan duduklah belajar di rumah. Jangan padatkan library.

p/s: Saya baru tersedar melalui komen seorang rakan saya bahawa post saya yang sebelum-sebelum ini sangatlah panjang dan meleweh. Penat nak membacanya. Mungkin saya patut usahakan post yang lebih pendek tetapi padat. Dalam masa yang sama saya akan usahakan untuk menjawab dengan panjang dan meleweh dalam Section B kertas Marketing pada 28 hb nanti. Wish me all the best! ;-)

2 comments:

ayahanuna said...

neni!!!... smoge ALLAH sntiasa mmbantu neni utk jwb peksa...
p/s: 13hb ktorg nye convocation kt sunway pyramid.... jom la dtg.. ley amek2 gmbr =))

- kak long

Auni Al-Munashy said...

13hb ke kak long? Boleh gak insyaAllah he he.