Monday, 6 September 2010

Isi Tempat Kosong 2



Disebabkan hal-hal tertentu, saya terpaksa memberikan sedikit sambungan kepada post 'Isi Tempat Kosong' yang menggamit otak-otak manusia membuat telahan. Petikannya berbunyi seperti ini:

"Aku telah _ _ _ _ _   _ _ _ _ _. Rasa macam loser. 
Ya Allah, ampunkan hamba-Mu yang telah lalai dan jatuh kepada dunia. Kaulah yang berkuasa ke atasku. Ampunkanlah aku.

Kalau bisa, aku nak macam nak karate _ _ _ _ _ ni. Wachaaa!"

Kamu boleh pilih,
  1. Aku telah _ _ _ _ _   _ _ _ _ _. Rasa macam loser. 

  • Kutuk orang.
  • Cinta dunia.
  • Batal puasa.
  • Malas study.
  • Rindu orang.
  • Umpat orang.
  • Marah kawan.
  • Gelak besar.
  • Mimpi indah.
  • Sepak arnab.
  • Repek besar.
  • Tuduh orang.
  • Lihat dosa2.
  • Salah masak.


  • Buang kunci.

  1. Kalau bisa, aku nak macam nak karate _ _ _ _ _ ni. Wachaaa!
  • Mulut.
  • Dunia.
  • Nafsu.
  • Cikgu.
  • Deria.
  • Kuali.
  • Pintu.
  • Orang.
  • Kakak.
  • Abang.
  • Hanum.
  • Misya.
Satu sahaja yang betul. Telahan yang lebih selamat.

p/s: Ramadhan akan berakhir L Mari gunakan sisa-sisa hari yang tinggal ini dengan sebaik-baiknya.
      Malam raya baru sampai ke kampung. L



Send via Microsoft Word 2010 ©

No comments: