Sunday, 3 August 2008

Kembara ke SMAP Labu 2

Sabtu baru-baru ini, kami ke SMAP Labu lagi. Ceritanya lebih kurang sama macam post yang lepas. Cuma pak cik guard itu kali ini tidak garang macam minggu lepas. Mungkin sebab saya dah explain pada hari itu.

Alhamdulillah, dengan takdir Allah, adik-adik form 4 adakan bacaan Yassin malam itu. Jadi, kami terus masuk sahaja dari situ. Dimulakan dengan taaruf bersama Farah Masturah dan Kak Hakimah, turut diselitkan persoalan-persoalan hidup untuk ajak adik-adik terus mendengar. Terima kasih kepada Kak Kimah.

Malam itu, kami hanya sempat berakhir setakat muqaddimah sahaja. Ada hikmahnya kami tidak dapat menyambung dalam minggu itu. Kami tunggu minggu ini pula untuk pergi ke SMAP lagi untuk menyambung. Adik-adik ni memang berpotensi.

Terima kasih untuk adik-adik form 4 yang bersemangat, Cikgu Halimah yang menyokong dari sisi, juga buat Farah yang setia, Kak Kimah yang banyak berkorban dan sahabat-sahabat yang roh-roh mereka bersama kami walaupun berada di kejauhan. Teringat-ingat apa cerita sahabat-sahabat di Bangi dan jauh nun di Johor. Doa dan ingatan terbang ke sana untuk mereka.

Semoga pekerjaan kami ini diridhai dan dipermudahkan oleh Allah. Semuanya berbalik kepada Allah.

*Post lepas menggunakan bahasa arab yang tunggang-langgang.

No comments: